رنگ لاک مناسب با پوست بدن

 

انتخاب رنگ لاک ناخن مناسب با رنگ پوست

 

اغلب خانوم ها وقتی به سالن ارایش میروند و ناخن های خود را نشان می دهند زمان زیادی را صرف انتخاب رنگ برای ناخن هایشان میکنند.

 

لاک ناخن های رنگارنگی وجود دارد که شما می توانید از بین انها  یک رنگ را بنابر سلیقه شخصی تان انتخاب کنید ولی باید مطمئن شوید که لاکی که میزنید با شخصیت شما سازگار است و ناخن های شما را کامل میکند.

 

بعضی رنگ ها ناخن های شما را برجسته نشان میدهند و باعث زیبایی ناخن هایتان می شوند ، انتخاب رنگ بستگی به حالت ، احساس و لباسی که میخواهید بپوشید دارد.

 

همچنین انتخاب رنگ لاک رابطه مهمی با رنگ پوست شما دارد ، گفته می شود رنگ های طبیعی رنگ های حرفه ای هستند ، اگر شما به یک سازمان ، ملاقات یا کنفرانس میروید رنگ های ملایم و روشن رنگ های فوق العاده ای هستند.

 

لاک ناخن صورتی معمولا از گزینه های مورد علاقه است ، سایه های مختلفی از رنگ صورتی وجود دارد که میتوانید انتخاب کنید اما برای انتخاب درست همیشه رنگ پوست تان را در نظر بگیرید و انتخاب کنید.

 

اگر شما پوستی روشن دارید می توانید رنگ های روشن تر لاک را استفاده کنید ، لاک ناخن صورتی و ابی برای پوست های روشن مناسب است ، همچنین می توانید از رنگ زرشکی و رنگ های تیره دیگر برای مهمانی های شب استفاده کنید.

 

هنگامی که به دنبال لاک می گردید رنگ های روشن تا متوسط برای پوست های روشن بسیار مناسب هستند و از متوسط تا تیره برای پوست های تیره مناسبند ، همچنین لاک های مشخصی هستند که می توانید از بین انها انتخاب کنید مثل لاک های درخشان و خیلی براق.

 

اگر میخواهید به مهمانی و قرار ملاقات خاصی بروید بهتر است لاک های زنده و روشن را انتخاب کنید ، در هر صورت رنگ های طبیعی و روشن بر رنگ های تیره ارجحیت دارند.