وقتی در منوی غذا کلمه ی مکزیکی را می بینید یعنی چی؟ یعنی این غذا تند است. اگر شما طرفدار غذاهایی با چاشنی تند هستید، این رسپی را از دست ندهید. ما می خواهیم اینجا طرز تهیه سالاد اسفناج مکزیکی را براتون قرار بدیم.

شاید شما هم با پیشنهاد انواع سالاد برای شام موافق باشید. یک وعده غذایی سالم از گروه سبزیجات. یک شام سبک و راحت. که خیلی سریع هم آماده میشود. و لازم نیست با خستگی بعد از یک روز، زمان زیادی را در آشپزخانه صرف آماده کردن غذا کنید. همچنین می توانید به عنوان پیش غذا، یا یک میان وعده ی مقوی، تهیه ش کنید. دوستان و مخاطبان گیاهخوار ما هم، اگر یک بار این سالاد را درست کنند، آن را در برنامه ی غذایی همیشگی شان قرار خواهند داد. این سالاد خوشمزه، جزو غذاهای رژیمی و کم کالری و همچنین غذاهای گیاهی و گیاه خواری قرار می گیرد.

سالاد اسفناج مکزیکی، یه ترکیب فوق العاده لذیذ از اسفناج و آووکادوست. شما با خوردن این سالاد، چربی های سالم، پروتئین و فیبر زیادی را دریافت می کنید. فیبر موجود در حبوبات و ذرت، کمک می کند شما مدت بیشتری بعد از خوردن این سالاد احساس سیری کنید.

طرز تهیه سالاد اسفناج مکزیکی

مرحله اول:

برگ های اسفناج خرد شده را در یک ظرف بزرگ قرار دهید. گوجه گیلاسی ها(گوجه فرنگی های نصف شده)، لوبیای قرمز، فلفل دلمه ای، ذرت، تربچه و خیار خرد شده، سیر، گشنیز تازه و آووکادو را به داخل ظرف اضافه کنید.

مرحله دوم:

آب لیموی تازه، روغن زیتون، عسل، نمک و فلفل را داخل یک ظرف کوچک بریزید و هم بزنید تا مخلوط شوند. این مخلوط، چاشنی دلچسب روی سالاد شماست.

مرحله سوم:

چاشنی آماده شده را روی ترکیب مرحله ی اول بریزید. سالاد شما آماده ی سرو می باشد. همچنین شما می توانید برای چاشنی روی سالاد، به جای چاشنی ذکر شده، از سس فلفل، خردل، بالزامیک، سیر و.. بنا به سلیقه ی خود استفاده و میل کنید.

در این سالاد میتوانید از سبزیجات دیگر مثل کاهو و به دلخواه از چیپس تورتیلا و تکه های پنیر هم استفاده کنید.

سالاد اسفناج با پنیر

نکته ها:

این سالاد را می توانید تا 2 ساعت قبل از سرو کردن آماده کنید. داخل یخچال قرار دهید. اما آووکادو و چاشنی روی سالاد را قبل از سرو سالاد به آن اضافه کنید. امیدواریم سالاد اسفناج مکزیکی را با دستور ایران کوک تهیه کنید. نوش جان کنید و از آن لذت ببرید.

خوشحال میشویم این سالاد را تهیه کنید. و با هشتگ سالاد_اسفناج_مکزیکی_ایران_کوک، عکس آن را در صفحه اینستاگرامتان به اشتراک بگذارید. تا ما عکس غذای شما را با اسم خودتان در صفحه ی ایران کوک قرار دهیم.