برای یک وعده غذای جدید و خوشمزه میتوانید سراغ ماکارونی با کوفته مرغ بروید. این غذا با استفاده از مایه ماکارونی آماده خیلی راحت و آسان تهیه میشود. برای طعم بهتر به کوفته مرغ، پنیر ریکوتا و سبزی خشک اضافه شده است. شما میتوانید به جای پنیر ریکوتا از پنیر خامه ای هم استفاده کنید. نکته دیگری که باید روی آن تأکید کنیم این است که پنیر پارمزان تازه تأثیر به سزایی در طعم ماکارونی با کوفته مرغ دارد. پس سعی کنید به جای خریدن پنیر پارمزان پودر شده آماده، پنیر تازه استفاده کنید و خودتان آن را موقع سرو روی اسپاگتی و کوفته مرغ رنده کنید.

طرز تهیه: ابتدا فر را با دمای 200 درجه سانتیگراد روشن کنید و اجازه دهید گرم شود. مواد لازم برای کوفته مرغ یعنی مرغ چرخکرده، سس فلفل، آرد سوخاری، پنیر ریکوتا، تخم مرغ، سبزی خشک برتر، نمک و فلفل را در کاسه ای بریزید و با هم مخلوط کنید. مایه را با دست به شکل کوفته های کوچک در بیاورید و داخل سینی فر بچینید. سینی را به مدت نیم ساعت در فر قرار دهید تا کوفته ها طلایی رنگ شوند.

ماکارونی را طبق دستور موجود روی دسته بندی آن آماده کنید. وقتی کوفته ها از فر خارج شدند آنها را همراه با سس ماکارونی داخل یک تابه بریزید. تابه را حدود 10 دقیقه روی شعله متوسط قرار دهید.

ماکارونی را آبکش کنید و در ظرف های مورد نظر بریزید. مخلوط سس و کوفته را روی آن بریزید.  ماکارونی با کوفته مرغ را با کمی ریحان خرد شده وپنیر پارمزان رنده شده تزیین کنید.

ماکارونی با کوفته مرغ