چیزکیک نوتلا بدون پخت

چیزکیک نوتلا نیازی به پختن ندارد و لایه زیری آن از مخلوط بیسکویت اوریو و کره تهیه می‌شود. بعد از آن یک کرم پنیری با طعم نوتلای خوشمزه و در آخر هم خامه و شکلات چیزکیک نوتلا را کامل می‌کند. چیز کیک نوتلا در اصل فقط به ۶ ماده احتیاج دارد: بیسکویت، کره، خامه و پودر قند. چیز کیک نوتلا برای تابستان عالی است چون نیازی به روشن کردن فر ندارد و خنک سرو می‌شود. چیزکیک نوتلا را می‌توانید در کاسه‌های یک نفره هم اندازه یا در قالب کاپ کیک تهیه کنید.

طرز تهیه: یک قالب کاپ کیک ۱۲ عددی را آماده کنید و داخل آن کپسول کاغذی قرار دهید. بیسکویت‌های اوریو را داخل غذاساز بریزید و پالس بزنید تا کاملاً پودر شوند. لازم نیست کرم وسط بیسکویت‌ها را جدا کنید. در ضمن می‌توانید به جای استفاده از غذاساز بیسکویت‌های اوریو را داخل کیسه زیپ‌کیپ بریزید و با گوشت‌کوب یا ورنه خوب بکوبید.

بیسکویت اوریو

کره را بیرون از یخچال بگذارید تا نرم شود. سپس آن را روی بیسکویت پودر شده بریزید و خوب با هم مخلوط کنید. مخلوط آماده شده را بین کاپ‌ها تقسیم کنید و روی هر کدام با دست یا با کف لیوان فشار دهید تا خمیر فشرده شده و سطح آن کاملاً صاف شود.

پنیر خامه‌ای را در کاسه‌ای بریزید و با همزن بزنید تا نرم شود. سپس پودر قند، شکلات نوتلا و عصاره وانیل را اضافه کنید و هم بزنید. خامه پر چرب را هم اضافه کنید ۲-۳ دقیقه بزنید تا خوب فرم بگیرد.

موس پنیری نوتلا

حال کرم پنیری را به طور مساوی بین کاپ‌ها تقسیم کنید و روی بیسکویت‌ها بریزید. سطح کرم را صاف کنید و قالب کاپ کیک را در یخچال قرار دهید تا چیزکیک‌ها سفت شوند (حداقل سه ساعت).

مراحل تهیه چیزکیک نوتلا

برای تهیه روکش چیز کیک، خامه را با همزن بزنید تا شروع به فرم گرفتن کند. سپس شکر را اضافه کنید و هم بزنید تا کاملاً فرم بگیرد. سپس آن را به قیف منتقل کنید و روی چیزکیک‌ها بریزید. شکلات نوتلا را داخل زیپ کیپ بریزید. در آن را ببندید و ۱۵ ثانیه در مایکروفر قرار دهید. وقتی شکلات آب شد گوشه کیسه سوراخ کوچکی ایجاد کنید و آن را روی چیزکیک‌ها بریزید. می‌توانید از سس شکلات آماده هم برای این مرحله استفاده کنید.

چیزکیک نوتلا در قالب کاپ کیک

چیز کیک‌ها را داخل یخچال بگذارید تا خنک شوند و سپس آن‌ها را سرو کنید.

نکته: اگر عجله دارید می‌توانید چیزکیک‌ها را به جای یخچال نیم ساعت در فریزر قرار دهید. کیک‌ها باید کاملاً سرد شوند تا کاغذ به راحتی از آن‌ها جدا شود.