بستنی چیز کیک توت فرنگی

بستنی

طرز تهیه : 1/4 توت فرنگی ها ( 100 گرم ) را کنار بگذارید و باقی را داخل میکسر بریزید سپس پنیر ماسکارپونه یا پنیر خامه ای ، آبلیمو ، شکر ، شیر ، خامه ترش و کمی نمک را داخل میکسر بریزید و بزنید تا یکدست شود.

بستنی

مایه بستنی را داخل ظرف فلزی بریزید و در فریزر قرار دهید تا بستنی خودش را بگیرد ( هر 30 دقیقه ظرف بستنی را خارج کنید و بستنی را هم بزنید ).

بستنی

توت فرنگی هایی که کنار گذاشته بودید را خرد کنید و داخل کاسه ای بریزید و 1 قاشق غذاخوری شکر روی توت فرنگی ها بپاشید و داخل فریزر قرار دهید تا یخ بزنند.

بستنی

شکلات های چیپسی را داخل کاسه ای بریزید و روی حرارت بخار آب قرار دهید تا آب شود ( 1 قاشق غذاخوری شیر به شکلات اضافه کنید ) ، پس از اینکه شکلات آب شد روی بیسکوییت ها را با آن پوشش دهید و داخل فریزر بگذارید تا بسته و سفت شود.

بستنی

پس از اینکه بستنی آماده شد بیسکوییت شکلاتی را به تکه های کوچک خرد کنید و همراه با توت فرنگی های یخ زده به بستنی اضافه کنید ، با قاشق مواد را کمی مخلوط کنید سپس 30 دقیقه دیگر داخل فریزر بگذارید بماند تا آماده شود.

نکته ها : روی ظروفی که در فریزر قرار می‌دهید را با نایلون بپوشانید تا بوی مواد غذایی دیگر در طعم و مزه نهایی تاثیری نداشته باشد ، میتوانید از بستنی ساز هم استفاده کنید که در اینصورت باید بیسکوییت شکلاتی و میوه های یخ زده را 5 دقیقه پیش از اتمام کار به بستنی ساز اضافه کنید.