هوس یه نوشیدنی میوه ای خوشمزه کردین؟ نظرتون در مورد اسموتی چیه؟ بیشتر ما این نوشیدنی رو وقتی میریم کافه سفارش میدیم. اما تهیه ش توی خونه هم خیلی راحته. اگه مخلوط کن شما داره گوشه آشپزخونه خاک میخوره حالا وقتشه که بیرون بیاریدش. بله همین الان. انتخاب ترکیب میوه ها هم با شماست. این طوری دیگه نگرانم نیستید یهو ببینید میوه ای که ازش بدتون میاد توی اسموتی استفاده شده. البته من که به شخصه عاشق انواع اسموتی هستم. اما به جرئت بهتون میگم اسموتی موز و توت فرنگی یکی از بهترین هاست. پس از دستش ندید. برای اینکه نوشیدنیتون حسابی خنک و جذاب باشه از قبل چند تا موز رو خرد کنید و داخل فریزر بذارید تا یخ بزنه. حالا هر موقع هوس اسموتی کردید موز یخ زده رو با میوه های دیگه و یه مقدار شیر میکس کنید. به همین راحتی.

حالا برای تهیه اسموتی چی کار کنیم؟ اول از همه برید میوه های مورد علاقه تون رو از یخچال بیارید بیرون. حتما میوه هایی انتخاب کنید که ترکیبشون با هم خوب میشه. من بهتون موز، توت فرنگی و آناناس رو پیشنهاد میکنم. اما انتخاب نهایی با شماست. حالا ادامه مطلب رو بخونید تا طرز تهیه رو بهتون بگم. البته خیلی ساده است و مطمئنم همه تون استادید. پس جای هیچ نگرانی نیست.   اسموتی  

طرز تهیه اسموتی موز و توت فرنگی

آناناس ها را خرد کنید و 1 ساعت داخل فریزر قرار دهید تا یخ بزند. برای تهیه این اسموتی از شیر ساده، شیر سویا، شیر نارگیل یا بستنی ساده میتوانید استفاده کنید.

اسموتی

تمام مواد را داخل میکسر بریزید و بزنید تا یکدست شود سپس داخل لیوان بریزید و سرو کنید ( در صورت تمایل میتوانید 1 قاشق غذاخوری شکر اضافه کنید ).

اسموتی - اگه طعم توت فرنگی رو دوست دارید پیشنهاد میکنم شیر توت فرنگی رو هم امتحان کنید. واقعا بی نظیره. - با این مقدار مواد میتونید یک اسموتی بزرگ یا دو اسموتی کوچک درست کنید. - قبل از ریختن اسموتی در لیوان، آن را بچشید و اگر لازم است کمی شکر با آن میکس کنید.