یکی از غذاهای ساده و خوشمزه ای که میتونید با سس پستوی کلم بروکلی تهیه کنید ساندویچ قارچ پنیر با پستو بروکلی هست. برای تهیه این ساندویچ فقط نیاز به پیاز داغ، قارچ تفت داده، پنیر ورقه ای و سس پستو دارید. به همین سادگی میتونید یه میان وعده یا شام سبک داشته باشید. برای تهیه این غذا میتونید از ساندویچ ساز هم استفاده کنید. که این طوری خیلی راحت و فوری آماده میشه.

طرز تهیه ساندویچ قارچ و پنیر با پستو بروکلی

فر را تا دمای 230 درجه سانتی گراد قرار دهید.

کمی روغن زیتون داخل یه تابه متوسط بریزید و روی حرارت قرار دهید. پیاز را در تابه بریزید و کمی تفت دهید تا طلائی رنگ شوند. قارچ را اضافه کنید و خوب تفت دهید سپس تابه را کنار بگذارید.

نان های تست را روی سینی بگذارید و پشت آنها کره بمالید. 4 عدد نان تست را در سینی فر قرار دهید به طوریکه کف طرف کره مالیده شده روی کف سینی قرار بگیرد. 1 قاشق سوپخوری پستوی بروکلی روی هر یک از نانها پخش کنید. یک ورق پنیر چدار و 1/4 از مخلوط قارچ و پیاز تفت داده شده و سپس 1 ورق پنیر موزارلا روی هر یک از نانهای آغشته به پستوی بروکلی قرار دهید.

روی هر یک از نانهای باقی مانده 1 قاشق سوپخوری پستوی بروکلی بمالید و آنها را روی نانهای داخل سینی قرار دهید. ساندویچ ها باید حدود 6 تا 8 دقیقه در فر بپزند. سپس آنها را برگردانید تا طرف دیگر آنها نیز 6 الی 8 دقیقه برشته و آماده مصرف شوند.