پیتزا تن ماهی و ذرت اسلایسی در واقع نوعی پای و غذایی خوشمزه برای شام هم هست بنابراین برای تهیه آن می‌توانید از خمیر پای یا خمیر پیتزا استفاده کنید. ترکیب تن ماهی و ذرت همیشه دلچسب است و پیتزا تن ماهی خوشمزه هم از این قضیه مستثنا نیست.

خمیر مدتی در فر پخته می‌شود. سپس کمی ماست روی آن ریخته می‌شود که از خشک شدن خمیر جلوگیری می‌کند. بعد هم تن ماهی و ذرت و در آخر پنیر پیتزا ریخته می‌شود. خلاصه این که پیتزا تن ماهی اسلایسی در عرض حدود نیم ساعت تهیه می‌شود. این پیتزای خوشمزه را می‌توانید در یک سینی بزرگ برای مهمانی‌ها تهیه کنید و به راحتی با یک پیتزای جدید مهمانان‌هایتان را غافل‌گیر کنید. فیلم تهیه پیتزا تن ماهی را میتوانید در بخش فیلم های آموزشی ببینید.

پیتزای تن ماهی

طرز تهیه پیتزا تن ماهی و ذرت اسلایسی

فر را با دمای ۲۰۰ درجه سانتیگراد روشن کنید و روی یک سینی فر کاغذ روغنی بکشید.

خمیر پای را روی کاغذ روغنی بگذارید و با وردنه باز کنید. خمیر باید کل سینی را بپوشاند. حال لبه‌های خمیر را تا کنید به طوری که حاشیه‌ای کمی برجسته دور تا دور خمیر ایجاد شود. کناره‌ها را به لبه سینی فشار دهید تا بعد از پخت جمع نشوند.

همه جای خمیر به جز حاشیه‌ها، با چنگال سوراخ ایجاد کنید. سینی را به فر منتقل کنید و اجازه بدهید خمیر ۱۰-۱۵ دقیقه در فر باقی بماند. در این مدت، تن ماهی و ذرت را در کاسه‌ای با هم مخلوط کنید و اگر مایل هستید به آن ادویه اضافه کنید (می‌توانید کمی شوید خرد شده هم اضافه کنید).

خمیر نیمه پخته را از فر خارج کنید. با پشت یک چنگال وسط خمیر را که احتمالاً کمی پف کرده است فشار دهید. ماست را با جوش شیرین مخلوط کنید. سپس آن را روی خمیر بریزید و همه جای آن پخش کنید. حال ترکیب تن ماهی و ذرت را روی آن بریزید و پخش نمایید.

در آخر پنیر موزورلا رنده شده را روی سطح پای بپاشید و مجدداً سینی را ۱۰-۱۵ دقیقه در فر قرار دهید تا طلایی رنگ شود. پای را به صورت مربعی خرد کنید. پیتزا اسلایسی تن ماهی آماده است. نوش جان!

اسلایس تن ماهی

نکته: تن ماهی را قبل از استفاده در آب بجوشانید و روغن آن را جدا کنید.