مینی چیز کیک با بیسکویت اوریو

این مینی چیز کیک سرشار از طعم فوق‌العاده خامه‌ایست و در دلش هم یک بیسکویت اوریوی خوشمزه نهفته است. مینی چیز کیک خیلی راحت تهیه می‌شود و برای پذیرایی از مهمان مناسب است،به ویژه برای تولد بچه‌ها. بدون شک همه مهمان‌ها عاشق این کاپ کیک‌های پنیری کوچک خوشمزه خواهند شد. می‌توانید مینی چیز کیک را از روز قبل تهیه کنید و آن را تا زمان فرا رسیدن مهمانهایتان در یخچال نگه داری کنید.

مینی چیز کیک حتماً باید خنک سرو شود. همراه با آن می‌توانید برای تزیین از سس شکلات و میوه‌هایی مثل بلوبری و شاه توت یا توت فرنگی استفاده کنید. در واقع در این نوع چیز کیک، بیسکویت اوریو نقش کراست را ایفا می‌کند و فقط کافی است شما مایه پنیر خامه‌ای را تهیه کنید و روی بیسکویت بریزید و در فر قرار دهید. به همین راحتی!

چیز کیک بلوبری

طرز تهیه: فر را با دمای ۱۷۵ درجه سانتیگراد گرم کنید. یک قالب مافین ۱۲ عددی را آماده کنید. داخل هر کاپ یک کپسول کاغذی قرار دهید. کف هر کپسول یک عدد بیسکویت اوریو قرار دهید. شش بیسکویت اوریوی باقی مانده را بکوبید و خرد کنید (اما پودر نکنید).

اوریو کف قالب

پنیر خامه‌ای را در کاسه‌ای با سایز متوسط بریزید و هم بزنید تا نرم شود. سپس به تدریج شکر، وانیل، تخم‌مرغ زده شده و خامه ترش را به آن اضافه کنید. بعد از اضافه کردن هر کدام از مواد مایه را خوب هم بزنید. در آخر بیسکویت‌های خرد شده را هم اضافه کنید و با مواد مخلوط نمایید.

مایه را با قاشق داخل قالب مافین آماده شده بریزید. آن را به طور مساوی بین کپسول‌ها تقسیم‌ کنید. هر کاپ تقریباً تا بالا پر می‌شود.

مایه پنیر خامه‌ای

حال قالب را به مدت حدوداً ۲۲ دقیقه در فر قرار دهید. سپس آن را از فر خارج کنید و صبر کنید خنک شود. مینی چیز کیک ها را داخل یخچال بگذارید (حداقل ۴ ساعت) تا آماده شوند.

چیز کیک پخته

مینی چیز کیک اوریو را خنک میل بفرمایید.