در اینجا دستور تهیه یک موهیتو توت فرنگی بی‌نقص را داریم: آسان، خنک و خوشمزه. ترکیب طعم نعنا، لیمو ترش و توت فرنگی بهشتی است و بلافاصله تشنگی را بر طرف می‌کند. موهیتو یکی از بهترین و محبوب‌ترین نوشیدنی‌های تابستانی است. اما بدون شک ستاره‌ی اصلی در این نوشیدنی منحصر به فرد، توت فرنگی شیرین و تازه است که با رنگ قرمز و طعم بی‌نظیرش موهیتوی شما را به یک نوشیدنی باورنکردنی تبدیل می‌کند.

توت فرنگی موهیتو

فقط کافی است توت فرنگی‌ها را پوره کنید و با بقیه مواد مخلوط کنید. نوشیدنی شما در عرض یکی دو دقیقه آماده است و تنها لازم است چند دقیقه صبر کنید تا خنک خنک شود. موهیتو توت فرنگی برای پذیرایی از مهمانان تابستانی شما عالی است. می‌توانید از قبل یک پارچ از این نوشیدنی را تهیه کنید و در یخچال نگه دارید. به این ترتیب هر کس تشنه و خسته پا به خانه شما گذاشت با خوردن کمی از این موهیتو به وجد خواهد آمد و شما را به چشم فرشته نجاتش به یاد خواهد سپرد!

نوشیدنی توت فرنگی

طرز تهیه موهیتو توت فرنگی

ابتدا برگ توت فرنگی ها را جدا کنید و آنها را با چاقو خرد کنید. سپس توت فرنگی خرد شده را داخل یک پارچ بزرگ بریزید. با یک گوشتکوب بلند یا با استفاده از پشت قاشق، توت فرنگی ها را له کنید (میزان له کردن توت فرنگی بستگی به سلیقه شما دارد. می‌توانید آنها را کاملاً له کنید یا اجازه بدهید چند تکه توت فرنگی داخل پوره باقی بماند).

حال آب لیمو، شربت توت فرنگی و یک لیوان آب اضافه کنید و خوب هم بزنید. لیمو ترش ها را هم حلقه کنید و کنار بگذارید.

پس از آن دو لیوان دیگر آب اضافه کنید. چند قطعه یخ و در آخر یکی دو برگ نعنا داخل پارچ بریزید تا نوشیدنی طعم نعنا را بگیرد. بگذارید موهیتو توت فرنگی خوب خنک شود. سپس آن را داخل لیوان بریزید. داخل هر لیوان دو سه حلقه لیمو ترش بریزید و روی آن یکی دو برگ نعنا بگذارید.می‌توانید برای زیبایی بیشتر یک توت فرنگی را تا وسط قاچ بزنید و روی لبه لیوان قرار دهید.

 موهیتو با طعم توت فرنگی