طرز تهیه شیرینی چیپس شکلاتی قلبی ولنتاین

1- یک کاسه بزرگ بردارید و کره را با شکر قهوه ای در آن خوب با هم زن برقی هم بزنید. وقتی باهم خوب مخلوط شدند، وانیل و کره بادام زمینی را اضافه کنید و مجدداً با همزن برقی هم بزنید.

2- آرد و شیر تغلیظ شده را کم کم اضافه کنید و با همزن مخلوط کنید تا خوب ترکیب شوند. چیپس ها شکلاتی را درون مخلوط سرازیر کنید و با قاشق چوبی آنها را در مایه پخش کنید. دقت کنید که نباید خیلی هم بخورند تا شکلاتها در مایه خمیر له نشوند و ظاهر دانه دانه خود را از دست ندهند.

3- مواد را در یک قالب 20*20 پوشیده شده با کاغذ شیرینی پزی پهن کنید و نیم تا 1 ساعت درون یخچال قرار دهید تا خنک شوند. سپس آن را بیرون بیاورید و با قالب قلبی، قلبها را برش بزنید. دوباره آنها را روی کاغذ بچینید و این بار درون فریزیر قرار دهید.

  خمیر شیرینی قلبی

4- شکلات روکش را ذوب کنید و وقتی که کمی خنک شد، به کمک چنگال شیرینی های قلبی را درون شکلات روکش فرو ببرید و آنها را روی کاغذ شیرینی قرار دهید و سپس به درون یخچال برگردانید تا سفت شوند.

  شکلات روکش شیرینی

5- شکلات سفید را نیز به روش بن ماری یا به وسیله مایکروفر ذوب کنید و به میزان دلخواه رنگ خوراکی روی آن بریزید. به وسیله قیف روی شیرینی ها را تزئین کنید و سپس لذت ببرید.

  شیرینی ولنتاین شکلاتی