تهیه شیرینی خانگی همیشه لذت بخش و دوست داشتنی است و در بسیاری  خانه ها تهیه شیرینی برای روزهای خاص و مبارک مانند اعیاد مذهبی، عید نوروز، شب یلدا و ... نوعی رسم به حساب می آید. در سال های اخیر تهیه شیرینی، دیگر محدود به شیرینی سنتی نمی شود و شیرینی های مدرن حسابی خود را در دل همه جا کرده اند و بسیار پر طرفدار شده اند. یکی از این شیرینی های خوشگل و خوشمزه که اتفاقا در شب یلدا یا روز ولنتاین بسیار خواهان دارد شیرینی قلبی ردولوت است که محبوب ترین شکل آن برای این دو روز خاص شیرینی ردولوت قلبی است.

طعم شیرینی یا کوکی ردولوت(red velvet cookies) هر چند به تنهایی بسیار لذیذ و دوست داشتنی است اما اگر آن را با انواع کرم بخصوص کرم های پنیری خوشمزه همراه کنیم قطعا یکی از خاص ترین شیرینی های مدرن را خواهیم داشت که تقریبا هر ذایقه و سلیقه ای آن را می پسندد.

با توجه به جایگاه این شیرینی خوشمزه در این متن روش تهیه شیرینی قلبی ردولوت کرم دار را آموزش خواهیم داد تا با درست کردن این شیرینی مخملی، خود و خانواده تان از خوردن شیرینی خانگی لذت بیشتر ببرید، شیرینی ای که مطمینا در هیچ فروشگاه و شیرینی فروشی ای طعم آن را نخواهید یافت پس با ما همراه باشید برای خواندن ادامه مطلب.

شیرینی ردولوت

 

طرز تهیه شیرینی قلبی ردولوت

مرحله اول:

فر را تا دمای 180 درجه سانتی گراد گرم کنید و سینی فر را با کاغذ شیرینی بپوشانید.

 مرحله دوم:

با هم زن برقی کره و شکر را در یک کاسه خوب باهم مخلوط کنید تا کرمی رنگ و پفکی شود. رنگ قرمز و  وانیل را اضافه کنید و آرام هم بزنید. در ظرفی دیگر آرد، پودر کاکائو و نمک را باهم خوب مخلوط کنید و وقتی یکدست شد آنها را روی مخلوط اضافه کنید و به کمک کفگیر چوبی آنها را زیر و رو کنید تا مایه شیرینی نرمی بدست بیاید.

شیرینی قلبی رد ولوت کرم دار

مرحله سوم:

قبل از اینکه بخواهید آنها را با دست به شکل قلب دربیاورید اجازه دهید تا 10 دقیقه استراحت کند. این کار را برای این انجام می دهید که کره در دستانتان آب نشود. کمی دستانتان را به ارد آغشته کنید و گلوله هایی از شیرینی بردارید و با دستانتان به آن شکل دهید. ضخامت شیرینی باید 0.5 سانتی متر و عرض آن تقریبا 3.5 سانتی متر باشد.

شیرینی قلبی رد ولوت کرم دار

مرحله چهارم: 

شیرینی ها را روی کاغذ روغنی بچینید و آنها را به مدت 12 دقیقه در فر بپزید. پس از این مدت 5 دقیقه آنها را خنک کنید. سپس آنها را از بغل برش بزنید و به دو نیم تقسیم کنید. در این فاصله کرم شیرینی را حاضر کنید.

طرز تهیه کرم شرینی قلبی ردولوت

کره و پنیر خامه ای را از قبل درون اتاق قرار دهید تا خیلی سرد نباشند. آنها را با همزن برقی باهم خوب مخلوط کنید. پودر قند را اضافه کنید و هم بزنید تا یکدست شود.

حالا کرم را با قاشق در وسط شیرینی ها قراد دهیدو پخش کنید، سپس روی دیگر شیرینی را قرار دهید.

شیرینی قلبی رد ولوت کرم دار

شیرینی قلبی رد ولوت کرم دار

 نکات کلیدی تهیه شیرینی قلبی ردولوت

-برای تهیه انواع شیرینی اگر مارگارین گیاهی را جایگزین کره کنیم بهتر است و دیگر بوی تند کره را در شیرینی احساس نخواهیم کرد و اینکه ماندگاری شیرینی بیشتر می شود. -شیرینی قلبی ردولوت را پس از آماده شدن حتما در ظرف در دار و در یخچال نگهداری کنید و نیم ساعت قبل از سرو از یخچال خارج کنید. همراهان عزیز خوشحال می شویم شیرینی قلبی ردولوت  را با دستور ایران کوک تهیه کنید و عکس آن را در صفحه اجتماعی اینستاگرام با هشتگ آشپزی_ایران_کوک به اشتراک بگذارید.