آووکادو و سوسیس چوریزوی برشته

آووکادو و سوسیس چوریزوی برشته

طرز تهیه: سوسیس ها را حلقه حلقه کنید. ماهیتابه را داغ کرده و سوسیس ها را به ماهیتابه ی خشک اضافه کرده و 5 دقیقه آن را سرخ کنید تا اطراف آنها طلایی شود. این نوع سوسیس هنگام پخت، روغن سرخ رنگی از خود آزاد می کند.

آووکادو و سوسیس چوریزوی برشته

در همین زمان، هر یک از آووکادوها را نصف کرده، سپس با قاشق هسته ی آن را از گوشتش جدا کنید. گوشت آن را خرد کنید.

پیازچه ها را خرد کرده و آب لیمو را بگیرید. آب لیمو و پیازچه ها را به کاسه ی آووکادو اضافه کنید. سس تاباسکو و روغن را بیفزایید، سپس آن را با نمک و فلفل مزه دار کنید. لیموی باقی مانده را قاچ بزنید.

avocado and chorizo toast3

فر را از پیش گرم کنید و نان را روی سینی فر قرار دهید. نان را تُست کنید تا هر دو سمت آن طلایی شود. سیر را نصف کرده و روی نان بمالید. کمی روغن زیتون روی آن بریزید.

مخلوط آووکادو را روی سطح نان بریزید، سپس سوسیس داغ و یک قاشقِ پر، آب میوه ی پخته شده را روی آن بریزید. گشنیز ها را خرد کرده و روی غذا ریخته و با لیموهای قاچ شده سرو کنید.

نکته: Chorizo سوسیس اسپانیایی تند و تیزی است که توسط سیر و پاپریکا مزه دار شده و دودی می شود. دو نوع دارد: چوریزوی پخته شده که مانند سوسیس معمولی نرم است و چوریزوی دودی شده که خشک و سفت است و مانند سالامی به شکل نپخته مصرف می شود. در این غذا می توانید از هر دو نوع سوسیس استفاده کنید اما در صورت امکان نوع پخته شده را انتخاب کنید. اگر این سوسیس را در دسترس نداشتید از سوسیس معمولی استفاده کنید.