با گرفتاری های خود برای بریدن هندوانه خداحافظی کنید! اگر شما تا به حال با بریدن هندوانه دست و پنجه نرم کرده اید، یا واقعا نمی دانید بهترین راه برای بریدن هندوانه چیست، ما پاسخ این سوال شما را داریم.

 

سه روش برای بریدن هندوانه

 

با استفاده از راهنمای گام به گام زیر، می توانید هندوانه را در زمانی کوتاه مانند یک حرفه ای به شکل باریک، مثلثی و مکعبی برش بزنید. چه در گرمای تابستان و چه در چله زمستان و شب یلدا میتوانید از این میان وعده عالی و زیبا استفاده کنید.

 

بریدن هندوانه به تکه های مکعبی شکل

از کثیف کاری زیاد هنگام بریدن هندوانه بدتان می آید؟ این روش بسیار موثر بوده و با بریدن هندوانه در حالی که هنوز در پوست است، به کم شدن کثیف کاری کمک می کند. این روش مثل یک معجزه است!

 

سه روش برای بریدن هندوانه

 

با یک نصف هندوانه شروع کنید. قسمت صاف هندوانه را روی تخته برش قرار دهید (ترجیحا تخته ای که دارای شیار باشد تا آب هندوانه در آن جمع شود و بیرون نریزد) .۲ تا ۳ برش کوچک در یک طرف هندوانه بزنید (نصفه کوچکتر هندوانه ممکن است فقط نیاز ۲ به برش داشته باشد).

 

سه روش برای بریدن هندوانه

 

با شروع از اولین برش، چاقوی خود را در پوست هندوانه فرو کنید، آن را به دقت و به طور مستقیم ببرید تا نوک چاقوی شما به پوسته درونی طرف مقابل برسد (کامل نبرید).

از اینجا، چاقو را دور تا دور هندوانه حرکت دهید و هندوانه را در امتداد پوسته داخلی ببرید. زمانی که نوک چاقوی شما در مسیر خود حرکت می کند، باید مقاومت بین پوسته و چاقو را احساس کنید (چاقو دقیقا مرز بین پوسته و گوشته هندوانه را ببرد).

برای اطمینان از اینکه برش به اندازه کافی عمیق باشد، فقط چاقو را بیرون بیاورید و انگشتان خود را در نقطه ای قرار دهید که چاقوی شما تا آن نقطه به سمت پوست داخلی فرو رفته است. سپس می توانید چاقو را دوباره در قسمت برش قرار دهید. اکنون می دانید که تا چه عمقی باید آن را ببرید.

 

سه روش برای بریدن هندوانه

 

هنگامی که سه برش خود را انجام دادید، هندوانه را برگردانید و امتداد لبه بیرونی هندوانه را ببرید و آن را از پوست جدا کنید.

 

سه روش برای بریدن هندوانه

 

هنگامی که اطراف هندوانه را مانند تصویر بریدید، انجام بقیه کار آسان است! فقط هندوانه را از درازا ببرید. مراقب باشید که پوست هندوانه را نبرید. سپس، برش ها را در راستای عرض هندوانه بزنید تا زمانی که تکه های هندوانه به شکل مربع درآیند.

 

سه روش برای بریدن هندوانه

 

سپس مکعب ها را درون یک کاسه بریزید و آنها را سرو کنید!

 

برش هندوانه به تکه های باریک

این روش بسیار ساده است و راه فوق العاده سرگرم کننده ای برای سرو هندوانه در مهمانی هاست. کل پوسته هندوانه را ببرید.

 

سه روش برای بریدن هندوانه

 

ابتدا، پوست را به دقت بریده و جدا کنید.

 

سه روش برای بریدن هندوانه

 

هندوانه را بر روی یک بشقاب قرار دهید و آن را در کل طول و سپس کل عرض آن برش دهید.

 

سه روش برای بریدن هندوانه

 

اکنون، یک کاسه را بر روی هندوانه قرار دهید و کاسه و بشقاب را محکم نگه دارید، آن را برگردانید تا هندوانه را به کاسه منتقل کنید.

 

سه روش برای بریدن هندوانه

 

ترفند جالبی بود! حالا فقط بشقاب را بردارید و تکه های باریک هندوانه را سرو کنید!

 

برش هندوانه به قاچ های مثلثی (قاچ کردن هندوانه به شکل مرسوم آن)

در اینجا می خواهیم هنداونه را به صورت قاچ های مثلثی شکل درآوریم. ممکن است بعضی از افراد فکر کنند نیازی به آموزش این روش وجود ندارد، اما ما راه ساده ای را به شما نشان خواهیم داد تا بتوانید هندوانه را در مدت زمان کوتاهی به قاچ های مثلثی شکل برش دهید.

 

سه روش برای بریدن هندوانه

 

با برش هندوانه به چندین تکه شروع کنید.

برش های بالا و پایین را بردارید، سپس بقیه برش ها را (به همان ترتیبی که برش داده شده اند) روی تخته برش روی هم بچینید.

 

سه روش برای بریدن هندوانه

 

اکنون فقط باید تکه های هندوانه روی هم را به چهار قسمت تقسیم کنید. بفرمایید! قاچ های هندوانه شما آماده هستند. با یک بار امتحان کردن، هرگز از روش دیگری برای قاچ کردن هندوانه استفاده نخواهید کرد.

اکنون که روش های بالا را یاد گرفته اید، می توانید هنداونه را مثل یک فرد حرفه ای برش دهید.

 

منبع: https://www.tablespoon.com