این روزها در هر دقیقه و حتی ثانیه شاهد پیشرفت تکنولوژی هستیم که نتیجه این پیشرفت، چیزی جز بهبود و ارتقاء کیفیت زندگی نیست؛ بنابراین زمان در این دوران از اهمیت بسیار بالا و قابل توجهی نسبت به ادوار گذشته برخوردار است.

با توجه به مشغله و دغدغه‌های روزمره‌ای که هر شخص در طول روز با آن دست و پنجه نرم می‌کند بنابراین عدم داشتن زمان کافی برای پیدا کردن اطلاعات مورد نیاز خود، از مهمترین مشکلاتی است که همه ما با آن روبرو شده‌ایم.

برای رفع تمامی سوالات و نیازهایی که در ذهن داریم وجود وب سایتی که در کمترین زمان بتواند به روزترین، دقیق‌ترین و جامع‌ترین اطلاعات را در اختیار ما قرار دهد بسیار مهم و ارزشمند است.

مجله اینترنتی اُکالا در راستای افزایش و اعتلای اطلاعات کاربران و بهبود کیفیت زندگی هر شخص، روزانه جدیدترین اخبار، آموزش‌‌ها، اطلاعات علمی و سایر مقالات را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

 

بخش آشپزی:

 

بخش آشپزی اُکالا

 

با توجه به اینکه اغلب خانم‌های خانه‌دار، شاغل نیز هستند بنابراین از بزرگترین مشکلاتی که این گروه از افراد با آن روبرو هستند، فراهم کردن وعده غذایی برای خانواده با توجه به محدودیت زمانی و خستگی ناشی از فعالیت روزانه است که وجود این نیاز، تیم بزرگ "مجله اینترنتی اُکالا" را برآن داشت که بخشی به عنوان بخش "آشپزی" ایجاد کند و در اختیار عموم قرار دهد.
در بخش آشپزی "اکالا بلاگ" به صورت روزانه ساده‌ترین، آسان‌ترین و خوشمزه‌ترین غذاهایی را که در کمترین زمان می‌توان فراهم کرد، به طور جامع و کامل شرح داده شده است که با مراجعه به این بخش می‌توان تمامی مقالات آشپزی را مشاهده و هر سوالی را که در ذهن داریم برطرف کرد.

 

آیا بخش آشپزی اکالا فقط به آموزش غذاهای سنتی می‌پردازد؟

پاسخ منفی است. در بخش آشپزی "مجله اینترنتی اُکالا" به طرز تهیه انواع دسر، فینگر فود، کیک و شیرینی، انواع غذاهای رژیمی و سنتی، آماده کردن انواع ترشیجات و سس‌ها، خواص انواع مواد غذایی و سایر اطلاعات به تفصیل اشاره شده است که با مراجعه به این بخش می‌توان تمامی اطلاعات مورد نیاز را مشاهده و مطالعه کرد.

- در این بخش شاید این سوال پیش آید که نحوه آموزش آشپزی به چه صورت است؟ آیا تمامی افراد از جمله افراد مبتدی می‌توانند از این آموزش‌ها استفاده کنند و یا تنها برای افراد حرفه‌ای کاربرد دارد؟

- از آنجایی که تمامی زیر مجموعه بخش آشپزی از جمله: انواع دسر و ترشیجات، کیک و شیرینی، فینگر فود و سایر بخش‌ها به صورت کاملا روان و ساده و همچنین مرحله به مرحله توضیح داده شده است بنابراین کلیه افراد از جمله افراد مبتدی می‌‎توانند این آموزش‌ها را صفر تا 100 فراگیری کنند.

از دیگر مزیت‌های وجود بخش آشپزی در بلاگ اُکالا می‌توان به انتشاراطلاعات طبخ چندین غذای متنوع به صورت روزانه اشاره کرد که این قابلیت علاوه بر کاهش بار فکری ناشی از پخت چه مدل غذایی در طول روز، می‌تواند وسیله‌ایی باشد تا اطلاعات بدست آمده را به سایر افراد منتقل کرد بنابراین از مراجعه به این بخش نباید غافل شد.

 

بخش دانستنی‌ها:

دانستنی ها اکالا

 

بخش "دانستنی‌ها" در مجله اینترنتی اُکالا به بررسی تمام مطالبی و سوالاتی را که در ذهن داریم پرداخته است. در این بخش به باورهای غلط غذایی که در بین مردم رایج است، دانستنی‌های جالب و شگفت ‌انگیز سراسر دنیا، مطالب علمی جدید و سایر مقالات پرداخته شده است که می‌توان به صورت روزانه اطلاعات لازم و کافی را از طریق بخش "دانستنی‌ها" کسب کرد.


معرفی بخش اخبار اکالا:

از آنجا که این مجله اینترنتی مرتبط به وبسایت اکالا( فروش اینترنتی فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش) است، در صورتی که افق کوروش یا اکالا جشنواره ای داشته باشند که شامل تخفیف های هیجان انگیز یا سایر پیشنهادات ویژه این مجموعه باشد، میتوانید در این بخش از وبلاگ اکالا، از آن مطلع شوید. همچنین در صورتی که این مجموعه تصمیم به استخدام افراد در حوزه های کاری مختلف داشته باشد، در این بخش اعلام میشود.

 

سایر بخش‌ها:

 

اکالا

 

تا اینجا با دو بخش "آموزش آشپزی" و "دانستنی‌ها" و "اخبار اکالاگ آشنا شدیم و به جزئیات هر یک پرداختیم اما مجله اینترنتی اُکالا تنها به همین دو بخش ختم می‌شود؟
خیر، همان‌طور که در ابتدای مقاله توضیح داده شد، وجود وب سایت واحدی که بتواند نیازهای روزانه و سوالات هر شخص را برطرف کند بسیار اهمیت دارد بنابراین تیم بزرگ "مجله اینترنتی اُکالا" به این نیاز پاسخ داده است.
مقاله‌های روانشناسی، ورزشی، سلامت و زیبایی، اخبار اقتصادی و غیره، تنها بخشی از مجموعه‌های وبلاگ اُکالا می‌باشد که می‌توان با مراجعه به این بخش پاسخ تمامی پرسش‌های خود را دریافت کنید.
در این مقاله به معرفی اکالا بلاگ و بخش‌های مهم آن پرداختیم تا با مراجعه به این بلاگ بتوانیم پاسخ بسیاری از پرسش‌های خود را دریافت کنیم.