امروزه باربیکیو و کبابپز  یکی از لوازم مورد استفاده در ویلا و یا آپارتمان محسوب شده و انواع مختلفی را شامل شده که با توجه به نیاز خود می توانید دست به انتخاب زده و باعث راحتی شما در پخت و پز و طبخ غذا خواهد شد و در این مقاله به شما یک آتشدان چندکاره سبک، کاربردی و مسافرتی را معرفی می نماییم.

       امروزه به پخت گوشت با حرارت و سرعت پایین باربیکیو گفته می‌شود. این فرآیند هم می‌تواند روی دستگاه کباب پز رخ دهد هم منقل! نوع گوشت‌های مورد استفاده در روش باربیکیو معمولا گوشت‌های بزرگ و استخوان دار همانند دنده است. باربیکیو ها انواع و مدلهای متفاوتی را همانند باربیکیو گازی، باربیکیو زغالی، باربیکیو سنگی وآجری، باربیکیو برقی و... را شامل می شود که امروزه باربیکیوهای گازی و زغالی به دلیل پرتابل بودن این نوع از باربیکیوها طرفداران بیشتری به دلیل جابجایی و حمل آسان داشته و شما قادر هستید که باربیکیو آماده را با توجه به امکانات، سایز و مشخصات مورد نیاز سفارش داده و در محل مناسب آن قرار دهید.

باربیکیو های آماده به دلیل داشتن چرخ در زیر آن به راحتی و توسط همه افراد قابل جابجایی بوده و شما به راحتی می توانید آن را در هر کجای تراس، روف گارن و یا حیاط خانه و ویلا خود قرار دهید و پس از پایان پخت و پز در محل مناسب ترجیحا به دور از بارش مستقیم برف و باران نگه داری نمایید و به دلیل کاربرد فلز آهن و استیل دکوراسیون محیط خانه و ویلا شما را نیز زیبایی می بخشد.

امروزه باربیکیوهای گازی به دلیل آسانی و سرعت بیشتر پخت و پز کباب، طرفداران زیادی دارد و شما با اتصال باربیکیو خود به گاز شهری و یا کپسول گاز آن را روشن کرده و اگر پخت کباب بدون ریخت و پاش نسبت به باربیکیو زغالی ترجیح می دهید بسیار مناسب می باشد و در زمان سفارش با انتخاب طول مناسب باربیکیو می توانید دو نکته: فضایی که در آن می خواهید بار بی کیو را قرار دهید و یا تعداد مهمانان را مورد توجه قرار دهید تا اگر مهمانان بیشتری دارید با استفاده از باربیکیو بزرگتر سریعتر کباب های خود را بپزید تا دفعات کمتری سیخ ها را روی باربیکیو و منقل خود قرار دهید.

باربیکیوهای گازی با میز کناری، کابین و کشو می باشد، این کباب پز برای تراس، آلاچیق، روف گاردن منازل، ویلا، باغ، کافی شاپ ها و ... کاربرد خوبی دارد و با داشتن امکانات زیاد علاوه بر کاربردی بودن با طراحی زیبا و ظاهری از جنس استیل یا فلز فولاد با رنگ کوره ای الکترواستاتیک مشکی مقاوم تولید و عرضه شده است.

علاوه بر باربیکیوهای گازی، امروزه باربیکیوهای زغالی نیز همچنان نسبت به گذشته طرفداران خاص خود را به دلیل خوش پخت بودن و بوی زغالی گرفتن کباب ذغالی دارد که شما را به راه انداختن بساط دود و استفاده از زغال و سپس پخت و پز کباب بر روی زغال های داغ و قرمز می توانید بهترین کباب ها را برای خانواده و مهمانان مهیا سازید.

به یاد داشته باشید امروزه با تولید باربیکیو آماده فلزی و داشتن مزایا و ویژگی هایی همچون امکان قرار گرفتن پلوپز در کنار باربیکیو، داشتن امکان سرخ کن ماهی و... و داشتن امکان پخت استیک با استفاده از توری مناسب و از طرفی داشتن کشو وکابینت در بخش زیر باربیکیو و قرار گرفتن لوازم مورد نیاز و یا اضافی شما یک وسیله کاملا کارا و مفید دارید که تجربه خوبی از پختن کباب را به شما می دهد.

با توجه به اینکه بعضی از عزیزان نیاز به باربیکیو با امکان استفاده به صورت گازی و یا زغالی در یک دستگاه دارند، ویلامبل این امکان را فراهم ساخته که با استفاده از باکس مناسب به راحتی باربیکیو خود را تبدیل به باربیکیو گازی و یا زغالی بدون تغییر ساختار اصلی نمایید.

باربیکیو، منقل و آتشدان مسافرتی پارمیس

حتما نام آتشدان را شنیده اید: وسیله ای که می توانید در آن آتش برای گرم کردن روشن کنید، کباب و غذا بپزید، چای و نوشیدنی دم کنید و در جمع های خانوادگی، باربیکیو، منقل و آتشدان را در یک دستگاه داشته باشید که بعضی از مدلهای آن کمی سنگین بوده و در یک محل قرار می گیرد و بعضی از مدل ها به راحتی قابل جابجایی بوده و شما قادر به استفاده از آن در سفرهای خود و حمل با خودرو شخصی می باشید.

اگر شما نیز برای سفرهای خود نیاز به وسیله ای دارید که در هنگام طبیعت گردی وکوه نوری از آن بدون کثیف کردن طبیعت و یا آتش افروزی استفاده نمایید و سفر خوبی را تجربه نمایید حتما باربیکیو، منقل و آتشدان مسافرتی پارمیس را تهیه نموده و از پخت و پز کباب در طبیعیت لذت ببرید. این وسیله دارای کیف و کوله مسافرتی، پایه های افزایش ارتفاع، میله و کنده گیر و توری استیک پز و مهمتر از همه درب باربیکیو می باشد و با استفاده از لعابکاری که صورت گرفته سالهای سال می توانید از آن در حیاط، ویلا و سفرهای خود از آن استفاده نمایید.

آتشدان مسافرتی پارمیس محصولی چند کاره می باشد و علاوه بر امکان استفاده در حیاط، آلاچیق، روف گاردن و باغ، به علت سبکی و قابلیت باز بسته شدن فوری و حمل آسان، استفاده از آن در مسافرت و محیط هایی مانند ساحل جنگل و کویر و پیکنیک بسیار آسان و بدون دردسر می باشد. آتشدان پارمیس با پایه های بلند و قابل تنظیم تا ارتفاع حداکثر ۸۰ سانتیمتر این امکان را به شما می دهد تا در سطوحی که به علت ناهمواری ، رطوبت و یا خطر ایجاد آتشسوزی امکان درست کردن آتش را ندارید نیز از آن استفاده کنید.

این محصول بهمراه دو کیف دستی مخصوص عرضه می شود که در یک کیف آتشدان جمع شده و در دیگری پایه ها قرار می گیرند و هردو در صندوق عقب ماشین براحتی جا می گیرند. آتشدان پارمیس با سوزاندن کنده و چوب، در حالت پایه کوتاه با فراهم کردن آتش گرمابخش دورهم نشینی های شما و یا با استفاده از زغال در حالت پایه بلند جهت طبخ انواع کباب قابل استفاده بوده و به منظور طبخ غذا سه حالت مجزا امکانپذیر می باشد : در حالت اول با استفاده از سیخ برای طبخ کبابهای کلاسیک و سنتی و در حالت دوم با کمک توری باربیکیو مخصوص، موجود همراه کالا برای گریل انواع غذاهای دیگر مانند، استیک، بیفتک، سوسیس، برگرها، شنیسل گوشت، مرغ یا ماهی و سبزیجات مناسب می باشد. در حالت سوم آتشدان با استفاده از سه پایه مخصوص همراه کالا برای پخت و پز انواع غذاهایی چون خورشت، آش، دیزی و تهیه چای قابل استفاده می باشد. این کالا بهمراه سه پایه نگهدارنده کتری ، پایه های قابل تنظیم، توری گریل، دو ساک دستی و انبر ذغال عرضه می شود.

باربیکیو های عرضه شده توسط ویلامبل با بیش از 10مدل و با استفاده از بهترین و پیشرفته ترین دستگاه ها و با مهندسی تخصصی و رعایت استانداردهای لازم آماده ارسال منقل و کباب پز مورد علاقه شما به درب منزل و ویلا شما می باشد و شما می توانید برای دیدن مدلهای بیشتر و دیگر محصولات این شرکت مانند: مبلمان باغی، تاب باغی، تاب ریلکسی، چتر سایه بان، بخاری هیزمی، جاگلی فلزی و فنس چمنی سبز وارد فروشگاه آنلاین ویلامبل شوید.